تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 تيم فوتبال خونه به خونه مازندران با برتري بيرون از خانه مقابل پارسه تهران بيش از پيش خود را به صدر جدول نزديك كرد.

به گزارش سايت رسمي باشگاه، از هفته بيست و چهارم ليگ دسته اول فوتبال كشور، عصر امروز تيم خونه به خونه در ورزشگاه صنايع دفاع تهران مقابل پارسه تهران به برتري 2 بر 1 دست يافت.

گل هاي تيم خونه به خونه را در اين ديدار مير هاني هاشمي در دقيقه 39 و هادي خيري در دقيقه 44 به ثمر رساندند. تيم پارسه نيز در دقيقه 79 به گل دست يافت.

شاگردان سيد فراز فاطمي در 15 دقيقه ابتداي اين ديدار يك بازي هجومي را به نمايش گذاشتند و در همان دقيقه 2 بازي مهاجم تيم پارسه ايمان صادقي، دروازبان تيم خونه به خونه را به واكنش وا داشت. 5 دقيقه بعد باز هم اين تيم پارسه بود كه خطرناك ظاهر شد ولي ضربه پارسه اي ها مماس با ديرك افقي دروازه به اوت رفت.

در دقيقه 14 بازي اين شاگردان اكبر ميثاقيان بودند كه حمله اي روي دروازه تيم پارسه تدارك ديدند ولي خطاي مدافع تيم پارسه روي منصور تنهائي اعلام ضربه پنالتي از سوي داور را به دنبال داشت اما محمد غلامي پنالتي را به هدر داد تا بازي همچنان بدون گل ادامه يابد.

خونه به خونه اي ها كه هفته گذشته يك برد شيرين را در دربي فوتبال مازندران تجربه كرده بودند با حملات خود در ادامه اين ديدار نشان دادند نياز مبرمي به سه امتياز اين ديدار دارند تا بالاخره در دقيقه 39 بازي موفق شدند مزد حملات خود را بگيرند. سانتر قاسم دهنوي از روي نقطه كرنر با ضربه سر زيباي ميرهاني هاشمي كنج دروازه تيم پارسه نشست.

در دقيقه 44 نيز سانتر محمد غلامي از جناح راست بازي ضربه سر هادي خيري، مهاجم ريزنقش خونه به خونه و گل دوم خونه به خونه را به دنبال داشت تا كار براي شاگردان فراز فاطمي سخت شود.


در نيمه دوم هر يك از دو تيم صاحب يكي دو موقعيت خوب شدند كه نتيجه اي در بر نداشت ولي تيم پارسه در دقيقه 79 بازي با خروج اشتباه ايمان صادقي موفق شد يكي از گل هاي خورده را جبران كند تا در نهايت اين ديدار با نتيجه 2 بر 1 به سود خونه به خونه خاتمه يابد.

از نكات جالب اين ديدار مي توان به اشتباهات شديد داوري و كارت هاي پياپي وي به بازيكنان خونه به خونه اشاره كرد.

گفتني است، در دقايق پاياني بازي منصور تنهايي و علي حقدوست از داور كارت قرمز گرفتند.

به گزارش سايت رسمي باشگاه، تيم خونه به خونه با اين برد 43 امتيازي شد و در رده سوم جدول جاي گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خونه به خونه بابلتازه های خبر
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 22:39 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 326
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 779
بازدید ماه : 772
بازدید کل : 84977
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->